A R C H I W U M - WYSZUKAJ ARTYKUŁ

środa, 6 kwietnia 2016

... TO NIE ŚMIECH , JA SIĘ DUSZĘ , A TY ? - RETROSPEKCJA DNIA

Uśmiech dla Wszystkich ! Ja Stawiam !



   Siedzę popijam sok pomidorowy ... i nie mam dziś pomysłu na siebie , jakiś dziś ten dzień do " bani " temperatura spadła z 23 do 12 stopni , ponuro ,szaro ... zima trzyma się pazurami za spódnicę wiosny - jak to mówią kwiecień plecień poprzeplata ... Ostatnie dni były super słoneczko darmowa witaminka D , i ludzie tacy uśmiechnięci , wyluzowani ...

  Wczoraj wieczorem kiedy wracałem z garażu już dało się wyczuć ten zapach wiosny i spokojnych ciepłych zmierzchów - ptaki ćwierkały .
 A zatem lubię ten stan kiedy wszystko spowalnia , duchota wieczoru unosi się w powietrzu . Cisza i słyszysz tylko ptaki . Wychodzę na balkon i wsłuchuje się w odgłosy nadchodzącej nocy 
 ( balkon wychodzi na zalesione pole ).

  ... przez myśl przechodzi mi czasami tylko migawka dnia następnego , dopijam ostatni łyk piwa i wiem że jak przekroczę drzwi balkonu , a następnie skieruję się w stronę pokoju i zamknę za sobą drzwi , to nastanie poranek ...

  Jadę do tej pracy ( którą uwielbiam zresztą ) , mijam auta , ludzi , pędzę samochodem po autostradzie , za pół godziny  jestem na miejscu . Szybki rekonesans , obchód , zebranie informacji od pracowników , kawa czarna i mocna , a do tego obowiązkowo tzw. " Polski Croissant " ( piętka z masłem ) . Wszystkie sprawy dnia codziennego odchodzą gdzieś na bok tylko ja , kawa i " Polski Croissant " ...

   Zastanawiam się nawet czy włączyć w takiej chwili komputer ( te wszystkie e-maile itp.) , ale włączam odbieram pocztę którą zresztą od razu kasuję ... wychodzę z założenia że jak ktoś będzie miał ciśnienie i sraczkę jednocześnie , to i tak się ze mną skontaktuje , a teraz czas na serwisy internetowe wiadomości i takie tam , a tu masz :
... polityka , politycy , celebryci , celebrytki i która - i jak zrobiła tzw. "dzióbka" , który to " dzióbek " wygląda jak zwieracz odbytnicy , ja mam wrażenie ... jak patrzę na te celebrytów dzióbki , jakbym oglądał wielki różowy zwieracz odbytnicy ... (  nie żebym się szczegółowo przyglądał czyjejś dupie , ale usta zrobione w tzw.  " dzióbek "  tak wyglądają ! ) . 

  Przeglądam te serwisy , wertuje te strony , czytam o politykach , przepowiedniach i końcach świata . Wczytuje się w cały hejt internetowy   i ... zapada cisza w głowie . Chrzanić to idę na śniadanie , a tam przy stole poważny temat eutanazja + usuwanie ciąży - słucham tych dywagacji cyt.:

1. " no jak to , co te baby chcą usuwać ciąże ? - albo są katoliczkami ,  albo nie " ...
2. ktoś inny : " a niech usuwają  " ...
3. następny : " a jak Pani sobie wyobraża wychowywanie dziecka - chorego i uszkodzonego  " ... i tak dalej , zażarta dyskusja ( nie będę przytaczał całości tej rozmowy i dywagacji na ten temat ) ...

 Zapytany co o tym sądzę rzuciłem jakieś zdawkowe zdanie typu : no tak tak , dojadłem te cholerne płatki na wodzie wstałem  i pędem do swojego biura ...
 ja !  pie....dole  , dobrze że ludzie rozmawiają na takie tematy , wymieniają poglądy , wysłuchują się wzajemnie , ale pozostaje jakiś niesmak po takich dywagacjach śniadaniowych  i ta ciężka atmosfera zaraz po tym ,  jak każdy niemal jest zmuszony do wyjawienia swoich preferencji .

  Myślę sobie że takie '' TOP TEMATY " , to taka  ku....wska indoktrynacja polityczna , jesteśmy bombardowani z każdej strony właśnie takimi  tematami , rozgrywkami politycznymi , kłótniami , zawiściami i tak naprawdę ciężko jest się nam odgrodzić od tego całego zamieszania i powiedzieć coś  mądrego w sytuacji , gdy ktoś Ci zadaje pytanie :
co sądzisz o aborcji ? ... nie wiem co sądzić , jest tyle sytuacji kiedy jest to konieczne np.:
gwałt , uszkodzenie płodu , zagrożenie dla życia rodzicielki , co mam powiedzieć ... stygmatyzować te kobiety ?

  Powinniśmy się zastanowić jak im pomóc , a nie jak wsadzać do więzienia za akt aborcji , rząd powinien stworzyć racjonalny i indywidualny dialog z tymi kobietami tj.czyt. PROGRAM ! pomocy .
Teraz wisienka na torcie i to jest dla mnie coś co chyba nigdy nie miało miejsca cyt .:

" Rewolucyjna decyzja Franciszka . Papież upoważnia księży do odpuszczenia grzechu aborcji "

źródło :
http://www.tvp.info/21458601/rewolucyjna-decyzja-franciszka-papiez-upowaznia-ksiezy-do-odpuszczania-grzechu-aborcji

  Człowiek tego formatu robi coś takiego ! ... no i co na to episkopat Polski ? , czyżby episkopat chciałby nam zastąpić cały Watykan ...?

  Powiem tak , jak dla mnie Papież to :
 Debeściak i twardziel w jednej osobie . Prawdziwy mężczyzna , przewodnik duchowy ...  i jest takie stare powiedzenie na takich ludzi jak on cyt .:

 " jeśli miałbym iść  na wojnę i umierać ,  to chciałbym go mieć w swoim oddziale szturmowym ".

  Czytając ten artykuł zapewne nie jedno z Was się zastanowiło ...
... po co w artykule,  w którym pojawia się wątek aborcji ! - gość wstawia obrazki  z uśmiechniętymi  emotkami ? Wyjaśniam , to wyraz mojej wiary w człowieka , a dowód na to dał mi on - człowiek w białej sutannie , a teraz pora wracać z garażu do domu i przewinąć taśmę od początku ...
 
... wczoraj wieczorem kiedy wracałem z garażu już dało się wyczuć ten zapach wiosny i spokojnych ciepłych zmierzchów - ptaki ćwierkały .
 A zatem lubię ten stan kiedy wszystko spowalnia , duchota wieczoru unosi się w powietrzu . Cisza i słyszysz tylko ptaki . Wychodzę na balkon i wsłuchuje się w odgłosy nadchodzącej nocy  ( balkon wychodzi na zalesione pole ).

  ... przez myśl przechodzi mi czasami tylko migawka dnia następnego , dopijam ostatni łyk piwa i wiem że jak przekroczę drzwi balkonu , a następnie skieruję się w stronę pokoju i zamknę za sobą drzwi , to nastanie poranek ...










P.S.  proszę Państwa poniżej artykułu jest tzw. stopka w której można dodać własny komentarz , śmiało , zapraszam ...




 * Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kopiowanie, Powielanie i Wykorzystywanie Powyższych Materiałów , bez Zgody Autora Zabronione !




* wszystkie materiały  fotograficzne i filmowe pochodzą z źródeł :


https://www.google.pl/search?q=RETROSPEKCJA+%C5%9AMIESZNIE&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjhy9-j5fnLAhVHvxQKHU_JAb8Q_AUIBygB&biw=1280&bih=671#tbm=isch&q=TO+NIE+%C5%9AMIECH++JA+SI%C4%98+DUSZ%C4%98+

https://www.google.pl/search?q=RETROSPEKCJA+%C5%9AMIESZNIE&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjhy9-j5fnLAhVHvxQKHU_JAb8Q_AUIBygB&biw=1280&bih=671#tbm=isch&q=u%C5%9Bmiech+dla+wszystkich+ja+stawiam&imgdii=olRZsus4BoIXXM%3A%3BolRZsus4BoIXXM%3A%3Bd7JDkvSgzOINYM%3A&imgrc=olRZsus4BoIXXM%3A


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz