A R C H I W U M - WYSZUKAJ ARTYKUŁ

piątek, 18 marca 2016

... O WSZYSTKIM , I O NICZYM :))




... witam i nareszcie mi się zdarzyło , a może nie nareszcie  : )  założyłem sobie bloga ... ciekawe czy ktoś to będzie czytać ...

... ale chyba miałem taką potrzebę od dawien dawna  , to taka społeczna potrzeba  przynależności , gdzieś tam  i z kimś tam  , wymiany poglądów , szarpania umysłowego ... o czym tu będzie ? cholera nie wiem  :)


... o nas , o was  , o czymkolwiek ...
 na takich blogach staramy się zawsze , piszemy górnolotnie , mamy przemyślenia ( pierdziele) , będę  sobie pisał co mi tam do głowy  się napatoczy  :) , a dzisiaj walę w klawiaturę i jest piątunio, czyli piątek czas zwierzątek ...   :)

Dzisiaj właśnie  mi to wpadła myśl żeby zaatakować internety i sobie  ulżyć  , no bo jeżeli w dzisiejszych czasach ulżysz sobie do  fizycznej osoby , to może być różnie np.:
- wyklęty społecznie
- postrzegany jako chory umysłowo
- pasożyt
- cham ... itp.  przecież  sami wiecie jak jest   :)

... tak sobie od dłuższego czasu patrzę na nasze  państewko i mam  taki dziwne uczucie w żołądku i na wysokości przełyku , a w głowie świta myśl gdzie tu spierdzielić ... nie , nie spokojnie , tylko zaraz nie myślcie że tu będę narzekać i uciekać  do Anglii  , nie ale chciałbym się gdzieś zaszyć na  chwile i wyjść  po tej chwilce na zewnątrz ...                           ( a tu nagle niespodzianka  wszytko jest ok ).

  Marzenia ''ściętej głowy '' - wiem ! ,ale popatrzcie ta indoktrynacja polityczna jest wszędzie , to państewko chyba  k....wa  zapomniało o nas wszystkich , ciekawe co by oni wszyscy zrobili jak byśmy im na prima aprilis  nie poszli do pracy ... wyjechałby pewnie czołgi na ulicę ,bo na tych  pieniaczy , nierobów  , pseudo patriotów nie miałby kto pracować ...  a  teraz idą święta , raptem 2 dni , ale mam nadzieję że odpoczniecie od tego politycznego hejtu.

   Zapomnicie o niesnaskach  ,  bo ja mam  taki zamiar wezmę z sobą dzieciaki ( tak ma dwoje ) , on  3 latka , ona 12 latek  ... to są moi i mojej ukochanej żony "mordercy" naszego wolnego czasu  , ależ rozrabiaki  ... macie dzieci to sami wiecie  : ) ... ale uwielbiam ich  bez opamiętania ( choć mam mało czasu dla nich )  ... wracając  do tematu  :

 wezmę  ich , wysłucham indoktrynacji politycznej  z ambony , poświęcę palemkę i jajka , pognam z moją ukochaną żoną , do ukochanej teściowej na  świąteczny obiadek ... i zapomnę o tej oracji politycznej do umęczonego narodu i tak  nastawiony , nakręcony pozytywnie zacznę roboczodzień w 29/03/16 wtorek   :)   , po co o tym napisałem ?  Przecież nie odkryłem ameryki , tak jest wszędzie prawda ! , ale zapamiętajcie jedno :

wszystko zależy od nas i te cwaniaki powyżej też zależą od nas  i państwo zależy od nas , każdy aspekt każdego cholernego i mniej cholernego  dnia ... dlatego i na przekór codzienności, kiedy Cię będę mijał w drodze do pracy ,to  uśmiechnę się  szeroko i powiem Ci :
 dzień dobry człowieku  ...  naładuję cię tak pozytywnie że Ty również naładujesz innych .

 Pamiętajcie  rodzina i  sąsiad , to dwie najważniejsze i najistotniejsze sprawy , jak o tym będziecie pamiętać zbudujemy tu na tym skrawku słowiańskiej ziemi prawdziwy azyl ... a teraz coś na rozluźnienie






powodzenia i do następnego razu  mam nadzieję  : ) ... jak mnie najdzie to nie omieszkam o tym oznajmić na łamach tego  bloga ... dziś piątek , więc trochę mi się nie chce   :)




P.S.  proszę Państwa poniżej artykułu jest tzw. stopka w której można dodać własny komentarz , śmiało , zapraszam ...





 * Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kopiowanie, Powielanie i Wykorzystywanie Powyższych Materiałów , bez Zgody Autora Zabronione !




* wszystkie materiały  fotograficzne i filmowe pochodzą z źródeł :


https://www.google.pl/search?q=imigranci+syryjscy+w+polsce&biw=1366&bih=619&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjwgtmEz8_LAhVIMZoKHYPuC6cQ_AUIBygC#tbm=isch&q=rz%C4%85d+polski+%C5%9Bmiesznie+2016+

https://www.youtube.com/results?search_query=%C5%9Bieszne+wielkanocne+%C5%BCyczenia+%C5%9Bwi%C4%85teczne&page=1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz